Hoelang blijf ik in Brisbane

Australië, Brisbane

Heerlijk even een paar dagen in een echt huis mogen zijn! Ethan (de aussie guy) werkt middagdiensten. Hij gaat om 1 uur smiddags weg en komt pas middennacht weer thuis dus heb het grootste gedeelte van de dag het huis voor mezelf. Weer eens lekker op de bank hangen en ongestoord kunnen zappen.. wat een luxe 😜 ondertussen op internet aan t solliciteren maar weinig van terug gehoord nog. Omdat Ethan een uur van Brisbane woont, facebook een beetje in de gaten gehouden voor een kamer huren in Brisbane (wil echt niet meer naar hostel :p) zag berichtje voorbij komen dus daar op gereageerd en kon er zo in! Dus na een klein weekje chillen bij Ethan vertrokken naar Brisbane! De kamer is in een buitenwijk en daar ben ik ook mn banenjacht begonnen ennn met suscces! Heb een baantje bij Ribs&Burgers 😆 wooehooe 🎉🎉 lijkt erop dat ik hier dus even ga settelen!

Ooh super nor, niet te veel snoepen he 😉! Heel veel succes.

Cathelijne 2016-09-15 04:23:12

Hahah ja moet alle lekkere hamburgers en spareribs maar weerstaan! :o