Cairns

Australië, Cairns

Alweer een week in Cairns. Heb het hier erg naar mijn zin. Meisje die ik ontmoet had in het rainforest is hier ook dus in het begin van de week met haar opgetrokken. zonnen, eten, uitgaan.. dat is zo'n beetje wel de strekking van wat ik hier doe 😜 tijdens drankje doen hadden we 2 Asutralische jongens ontmoet en met hun ook leuke dingen gedaan.. hun hadden weer een franse jongen ontmoet en zo maak je hier vrienden 😆 ondertussen ook vrienden gemaakt met mn kamergenootjes en heel toevallig was een van die meiden op een boottrip geweest met de aussie guys en de franse jongen! Haha lekker met z'n alle aan de zuip en feesten. Aussie jongens vertrokken een paar dagen later. En t meisje van rainforest heeft een baantje gevonden dus die heeft niet zoveel tijd meer om dingen te doen. Gister en eergister met mm kamergenootjes en franse jongen dagtripjes gedaan. Eergister naar Kuranda, een dorpje in de bergen met leuke markten en ook gave waterval gespot. Gister naar de Tablelands, het platteland van Cairns met grote kwekerijen van allerlei soorten platen en fruit. Ook zijn hier nog meer watervallen.. onwijs vet! Heb echt genoten van deze tripjes want de franse jongen en zuid afrikaanse kamergenootje zijn echt grappig met elkaar en die franse jongen is niet zo goed in engels dus dat zorgde vaak voor super grappige gesprekken waarin we elkaar totaal niet begrepen en dus onwijs moesten lachen.. echt leuke roadtripjes!
toen ik in Cairns arriveerde dacht ik dat ik hier paar dagen zou blijven en dan weer verder maar ik vind t hier nog even hangen! En zo snel als plannen hier wijzigen na een paar dagen toch maar besloten om weer verder te reizen. Heb mijn reisgenootjes ook al gevonden.. 2 duitse jongens en een 3 duitse meisjes die met een andere auto de zelfde route doen dus gezellig aansluiten. Heb iedereen wel duidelijk gemaakt dat er geen duits gesproken wordt en daar waren ze het allemaal mee eens :) en zo niet dump ik ze 😜 haha. Zaterdag (vandaag) een canyoning trip gedaan.. afzeilen, klimmen, glijden in en langs de watervallen! Super leuk!! We hadden een klein groepje met 2 duitse jongens (ja mega veel duitser hier!) Kate, mijn zuid afrikaanse kamergenootje, ik en 2 gidsen. Dat was fijn omdat we nu niet lang op elkaar hoefde te wachten en lkkr vlot alles konden doen. Nu nog een paar dagen genieten van Cairns (dan ben ik hier 2 weken) want ik vertrek dinsdag naar Brisbane... eens kijken wat de kansen zijn om een baantje te vinden!

Doe je goed Norma, lekker verder gaan als het je ergens niet bevalt. En ook van die indrukken leer je weer. Wat is het fokking groot dat Australie.

Frank 2016-08-20 15:57:59

Het is onwijs groot hier! Je heb echt een jaar nodig om alles te zien en zelfs dan zijn er nog plaatsen waar je niet geweest ben! Haha

normas.travels 2016-08-21 09:01:32

Ziet er goed uit de omgeving.Volgend jaar met Kate naar Zuid Afrika? ook een mooi land.

Rene 2016-08-21 16:22:17

Jaa Zuid Afrika staat hoog op mijn lijstje! 😃

normas.travels 2016-08-22 01:48:48

Zuid Afrika? Eerst een tijdje NL, mis je!

Carmen 2016-08-24 01:25:14

Me vriend heb ondertussen spijt dat hij niet is meegeweest naar zuid Afrika dus wie weet gaan wijden ook mee, ik lijdt jullie wel rond!! 😋

Samantha 2016-09-04 10:07:25

Hahah wie wil er nou niet naar Zuid Afrika! Zou toch leuk zijn!!