Weekje Port Douglas

Australië, Port Douglas

Ik ben wel toe aan even ergens voor langere periode op een plek blijven dus hier opzoek naar een baantje! In t hostel verblijven veel backpackers die ook een baantje hebben dus moet lukken dacht ik zo! Met een stapeltje CV's langs alle restaurantjes in omgeving. Geen enkel restaurant had mensen nodig op dit moment maar ze wilde wel graag me CV in ontvangst nemen zodat ze kunnen bellen als ze wel iemand zoeken. Okey.. en nu.. wachten 😑 Ook even op internet gekeken en daar een advertentie gezien van een resort in Cape Tribulation, een uur naar t noorden. Daar zochten ze bar/farm medewerkers.. dus ik bellen.. of ik ervaring heb en mn 88 dagen wil doen. Geen ervaring en die 88 dagen hoeven van mij ook niet echt.. verkeerd antwoord. Meneer is opzoek naar mensen met ervaring en die 88 dagen willen blijven. Haha heb ik weer 😡 Ik zou wel in ruil voor accomodatie en eten daar kunnen werken (wwoofen noemen ze dat hier, gebruikelijk om te doen) hmm iets om over na te denken! Ik had gehoopt een telefoontje te krijgen van een van de restaurants maar denk dat ze allemaal iemand willen met ervaring, die ik dus niet heb. Wat wil ik nu? Nog een week hier blijven en nog meer mn best doen om een baantje te vinden.. kan. Maar t hostel waar ik verblijf zijn veel argentijnen/spanjaarden die met elkaar klikken dus zie t niet heel erg zitten om hier voor lange tijd te blijven. Tijd om knopen door te hakken; ik ga naar Cape Tribulation! Daar kan ik natuurlijk niet heen gaan voordat ik het great barrier reef heb gezien 🐠🐟🐡🐙🐚 eerst anderhalf uur op een ruige zee.. pff werd er zeeziek van. Maar de wilde rit werd beloond .. het koraal is prachtig en ook de vissen zijn waanzinnig mooi! Geweldig om er tussen te zwemmen.. heb Nemo en zelfs Dory gevonden!! Helaas geen schildpad gezien .. des te meer reden om nog een xtje te gaan 😆 en dan hopelijk niet zon wilde zee zodat het varen en snorkelen niet zo zwaar valt. Al met al weer een gave ervaring erbij! Nu nog 2 dagen chillen in Port Douglas.. en dan naar Cape Tribulation!

Ohhhhh wat mooi. Wij hebben naar Dory gekeken maar jij hebt met haar gezwommen, geweldig 😍

francis 2016-08-06 19:57:05

Erg mooie foto's Norma.Het lijkt wel of je in een aquarium zwemt.

Rene. 2016-08-06 21:32:49

Voelde ook als één groot aquarium!