Goodbye lovely New Zealand

Nieuw-Zeeland, Christchurch

Jeetje wat gaat de tijd snel! Alweer mijn laatste volle dag in Nieuw Zeeland. Tijd om zelf te ontdekken hoe Christchurch nou echt is. Tsja.. wat moet ik er van zeggen; heel bijzonder om door een stad te lopen waar echt alles herbouwd wordt. Door de aardbeving van 6 jaar geleden zijn veel gebouwen ingestort. veel mensen hebben toen de stad verlaten en er was veel geld nodig voor het opbouwen van de stad, dat nu dus nogsteeds in volle gang is. Er was inderdaad verder niet veel te doen hier.. het centrum gezien en naar een museum geweest.. rest van de dag lkkr gehangen in mn kamer!

Lieve volgers,
ik heb veel leuke reacties ontvangen op mijn verhalen en fotos.. bedankt daarvoor!! 😙 Ik heb enorm genoten van mijn reis in Nieuw Zeeland en vond het ook erg leuk om al mijn ervaringen met jullie te delen. Ik vlieg morgen naar Perth, Australie (naar Jenny!!) en ga daar even bijkomen van alle indrukken die ik hier opgedaan heb. Ik verwacht niet dat ik veel te melden ga hebben dus zet ik mijn blog even op een laag pitje 😆 super bedankt voor het volgen en de leuke reacties.. jullie horen weer van me!

Leuk verhaaltjes allemaal weer Nor en mooie foto's! Je kunt wel zeggen dat de tijd voorbij gevlogen is hè, jeetje😱. Heel veel plezier op je nieuwe volgende avontuur door Australië. Liefs xx

Cathelijne 2016-05-04 07:08:25

De indrukken die jij ons gaf waren ook erg leuk.Dat van de aardbeving in Chrtistchurch van 2010 had ik niet eens meegekregen destijds... En nu naar Australie! Af en toe natuurlijk wel een klein verhaaltje.... Niet meer zo vaak natuurlijk......