1 month back in town!

Nederland, Hoofddorp

Hallo lieve mensen,

Ik ben alweer een maand op de nederlandse bodem en besefte me opeens dat ik geen 'eind' verhaal heb geschreven met hoe de bruiloft nou eigenlijk gegaan is. Nou de bruiloft was top! Ik heb heel veel geleerd die dagen en wat was het mooi! Ik voeg een paar foto's toe met hoe het eruit zag, ik heb er niet al teveel omdat het op de dag zelf simpelweg te druk was om foto's te maken!

De dag was ontzettend druk, eerst de ceremonie, toen de receptie, daarna het diner en het feest. Iedereen had zo zijn eigen taken op de dag zelf maar over het algemeen zorg je er met zijn allen voor dat de hele dag smooth verloopt. We hebben de bruiloft met zijn drieen georganiseerd maar op de dag zelf hadden we 7 man personeel van ons. Voornamelijk oude stagaires van Stylish Events. Aan het einde van de dag (dus diep in de nacht) ben je zo kapot,maar het is het allemaal waard als het bruidspaar aan de einde van het feest naar je toe loopt en een grote lach op hun gezicht hebben. De bruid moest zelfs huilen van de mooie dag die ze heeft gehad. Ze hoefde nergens aan te denken en ze heeft er zo van genoten!

De dag na de bruiloft ( na een dag van 23 uur werken!) mocht ik meehelpen met een wedding photo shoot voor een wedding magazine in London. Aangezien de bruiloft mijn laatste werkdag was bij Stylish Events, was ik geen intern meer daar en mocht ik andere opdrachten doen voor een ander bedrijf. Mijn taken waren niet van hoog niveau (denk aan jurk goed doen van het model, zorgen dat de kleren netjes gestreken waren, helpen met het decor opzetten etc. ) maar het was een leuke ervaring!

Een paar dagen later, na het goed vieren van mijn laatste dagen in Londen met mijn huisgenoten, vloog ik weer naar Nederland. Helaas ging dat niet helemaal zoals gepland aangezien ik mijn vlucht had gemist, oeps.... Onderweg naar de bus om naar het vliegveld te gaan deed mijn mobiel helemaal niks meer waardoor ik die moest laten maken, aangezien mijn ticket erop stond! Hij deed helemaal niets meer dus ze moesten hem in zo een buitenlands winkeltje helemaal uit elkaar halen. Já, en dat duurde even waardoor ik 25 minuten voor het vertekken van me vlucht aakwam!

Na het omboeken van mijn vlucht voor de volgende dag en een daarom een nacht in het Hilton heb moeten slapen (oke oke niet héél vervelend) ging ik met een stuk lichtere portemonnee naar Nederland.

Ik ben nu alweer een maandje in Nederland, maar ohh wat mis ik mijn oude stage en huisgenootjes!

Het was een TOP ervaring! Door deze stage ben ik wel zeker van wat ik later wil gaan worden: een destination wedding planner! Dat houdt in dat ik in het buitenland werk en vanuit daar mainly Nederlandse, Duitse en Engelse koppels die in dat land willen trouwen, aantrek. Ik hoop samen te kunnen werken met een mooie locatie aan het strand ergens, zodat ik de bruiloften voor die plek kan organiseren voor buitenlandse koppels!

Maaar.. Nu maar weer naar school in september en netjes mijn scriptie schrijven en hopen dat ik in februari kan afstuderen en in nederland eerst werkervaring kan opdoen!