Bushnesh

Griekenland, Sivota

Vanmorgen weer verder naar het noorden gereden. Eerst de SH8 met stijging en daling van 10 tot 15 %. Daarna via de A2 en de SH4 naar Durres, waar we zeker drie kwartier na Fier achter een groepje wielrenners hebben gereden. De politie en de ambulance reden hier achter en hielden het overige verkeer op afstand. De automobilisten werden ongedurig en maakte de gekste manouvres om voorbij te komen. Veel getoeter en ze reden je links en rechts voorbij soms door het zand, maar ze schoten er niets mee op. Het ging om een groepje van ongeveer 20 wielrenners die waarschijnlijk een wedstrijd aan het fietsen waren. Op een gegeven moment heeft de politie toestemming gegeven aan de automobilisten om op de linker weghelft te passeren. Zo kon toch iedereen met redelijke snelheid verder rijden. Wel heel veel politie op de been. Na Durres via SH2 en SH1 naar de parking van Europapark hotel gereden, waar je veilig kunt en mag overnachten. Wij hebben aldaar gegeten en de wifi code gekregen.

👍🏼 veilige kilometers verder

Rob en Helen Huijser 2019-03-26 18:23:40

zo dus een bijzondere rit vandaag gehad en veilig de bestemming bereikt

lies van klinken 2019-03-26 20:35:00

Even een vraagje is het voor de rest niet zo veilig, omdat jullie bij een hotel parkeerplaats overnachten? Fijne reis verder. Warme groet Marion