Syvota

Griekenland, Sivota

Na een prachtige zondagmorgen werd het vanmiddag wat frisser doordat de wind wat krachtiger werd. Daarom maar besloten om wat verder naar het noorden te rijden. Na ruim 80 km gestopt in Syvota. Deze plaats ligt in de buurt van Plataria. Zo wordt dit hoogst waarschijnlijk onze laatste nacht in Griekenland. Morgen gaan we naar Albanië om zo weer net als op de heenweg langs de kust huiswaarts te rijden. We zullen met pijn in ons hart afscheid nemen van Griekenland. We hebben op mooie plekjes gestaan, veel gezien, leuke mensen ontmoet en een beetje kunnen ruiken aan het Griekse leven. De Grieken zelf zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Zo zullen wij hier zeker (bij leven en welzijn) terugkomen. Alleen jammer van de grote hoeveelheid regen die gevallen is in m.n. januari. Maar dat was volgens de Grieken in lange tijd niet zo extreem geweest. En wij treffen dat net. Maar goed, wij hebben ook wel weer zin om naar huis te gaan. Wij missen de kinderen, kleinklind, familie en zeker ook onze buurtjes. Eerst nog een paar weken rijden voordat wij weer thuis zijn.
Tot slot plaats ik hier nog wat foto's van de achtertuin van ons vorig plekje Mytikas.

Kan me voorstellen dat je na zo'n lange reis wel weer eens naar huis wil. Ik blijf intussen genieten van jullie verslagen.

challenger.on.tour 2019-03-24 16:33:21

Sivota, bekend bij ons.

Leni Zeeman 2019-03-24 17:09:47

Aan alles komt een einde, bedankt dat we mochten mee genieten. Fijne reis terug naar Nederland. Warme groet Marion

Marion vermue 2019-03-24 18:45:00

Wij hebben jullie reis gevolgd omdat we dit jaar van plan zijn om weer voor het eerst sinds jaren over land terug te reizen vanuit Griekenland. Leuk om te lezen dat jullie Griekenland goed bevallen is. Voor ons is het nog steeds ons "tweede vaderland". We blijven jullie volgen goede reis. https://ro-ad.blogspot.com/

Rob en Adrie 2019-03-24 18:47:07

Bedankt voor jullie leuke verslagen en foto’s van Griekenland, een hele goede thuisreis gewenst!

Ingrid 2019-03-24 18:51:24

wat hebben we genoten van Griekenland zo mooi om te mogen volgen.maar ja er is voor jullie hele prachtige herrenneringen aan dit mooie land

lies van klinken 2019-03-24 23:42:57

We hebben tot nu toe heerlijk kunnen meegenieten van jullie verhalen en foto’s. We hopen ook ooit eens die reis te doen. Alles op corfu zijn we wel eens geweest, per vliegtuig. Toen hadden we nog geen camper, en geen tijd. Nu hebben we beiden! Ons kun je nu ook volgen op Pindat. Zoëk naar jan.en.nellie.zijn.onderweg