Door de Khlongs

Thailand, Bangkok

En toen ging de wekker om 6 uur vanmorgen!! Na een dag van veel lopen gisteren was dit best zwaar๐Ÿคฃ. Gisteren een bezoek gebracht aan het Grand Royal Palace. Volgens mij was heel Azië uitgelopen hierheen want sjongejonge wat was het achterlijk druk. Al schuifelend de prachtig versierde gebouwen bekijken. Alles met de hand gemaakt met chinees porselein. Maar het was me echt te druk dus na anderhalf uur hielden we het voor gezien....nog lang eigenlijk!๐Ÿ˜ƒ Vandaag moesten we om half 9 ergens aan de andere kant van de stad zijn voor onze tour door de Khlongs dat zijn soort van Thaise grachten. Met de metro en de skytrain waren we ruim op tijd ondanks de drukte hier. Met onze gids Al zijn we op een teakboat gestapt en door de khlongs gevaren. Langs de oevers zie je de typisch thaise huisjes waar de kleding op hangers aan een lijn hangen. Hier hebben we een tweetal boeddha tempels bezocht en uiteraard weer een markt waar we de nodige lekkernijen geproefd hebben. Ook hebben we geluncht bij locals maar na 1 hap stond mijn mond al flink in de fik๐Ÿ˜‚ dat die mensen hier zo heet hun eten weg krijgen is me echt een raadsel haha. Onderweg zijn we ook gestopt bij een orchidee kwekerij. Leuk om te zien hoe ze hier proberen bloemen te kweken๐Ÿ˜Š Om 15.00 zat onze tour erop en zijn we samen nog even langs de gouden boeddha gegaan...ongeveer 5500 kg goud!!! Geschatte waarde...260 miljoen dollar...Wat nou arm land!!๐Ÿคฃ. Straks weer op tijd slapen want morgenochtend worden we om 7.30 opgehaald voor een 3 daagse excursie naar de River Kwai...kijk er zo naar uit!!!

๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ

Tassie 2017-12-19 16:40:31

Wow๐Ÿ˜ mooi zeg! En waren er genoeg toiletten in de buurt na die hete hap๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Monique 2017-12-20 22:11:30

Hahaha gelukkig gaat het nog steeds goed๐Ÿ˜‚

mike-en-shirs.reisdagboek 2017-12-21 11:50:32

Hoi hoe gaat t'met jullie Heleboel prachtige foto s en jullie hadden veel gezien. Doe je de groeten van mij!๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–๐Ÿ–