Afkicken

Zuid-Afrika, Cape Town

Na bijna 3 weken is onze reis zowat afgelopen. We hebben besloten het vandaag lekker rustig aan te doen en zijn onze dag begonnen met een heerlijk ontbijt bij de Waterfront. Daar is ook two oceans sea aquarium te vinden. Een mooi opgezet aquarium die zeker een bezoekje waard is. Zo geldt dat ook voor Bo-kaap, een wijk in de heuvels met allemaal gekleurde huisjes. De bewoners hebben deze huizen zo bont gekleurd als teken dat ze eindelijk vrij waren in de keuzes die ze mochten maken! Paars, groen, geel en roze... je ziet het hier allemaal😀 uiteraard even een wandeling door Long street, waar je allerlei winkeltjes en barretjes vindt.
En voor de laatste keer lekker chique uit eten geweest. Al met al heerlijk dagje gehad.
Morgen gaan we de lange reis terug maken. Maar deze reis is dit zeker meer dan waard geweest! Mooie dingen gezien, prachtige mensen ontmoet en wat tijd met mijn kinderen doorgebracht☺️
Baie dankie Suid Afrika ons sal mekaar weer sien!!

Ja de tijd vliegt hè Shir! Zeker in zo'n mooi land... Gewoon in het vliegtuig de volgende reis naar Zuid-Afrika plannen, je hebt er tijd genoeg voor! ;)

Michel 2016-11-24 20:29:25

Over 2/3 weken maar eens bijpraten fijne reis en geniet nog even van de laatste ademteug/snuf Afrikaanse lucht!

Leonie 2016-11-24 20:29:50

Wat een geweldige tip Mies!!😂😂

mike-en-shirs.reisdagboek 2016-11-24 20:31:29

Gaan we zeker doen Leonie!!

mike-en-shirs.reisdagboek 2016-11-24 20:35:27

We hebben genoten van jullie reisdagboek. Een goede vlucht terug 💋

Monique 2016-11-24 23:02:26

Het was weer heel leuk om jullie verhalen te lezen !! Goede reis terug! !!!

Heleen kooiman 2016-11-25 08:02:52

bedankt dat we met jullie mee mochten kijken in jullie mooie reis ,,een hele goeie reis terug ,xx

jannie 2016-11-25 09:02:51

Prachtige reis, mooie verhalen! Nu "helaas" weer terug naar huis maar wel met extra bagage aan onvergetelijke momenten! Hele goeie reis terug! Ik zal blij zijn als je er weer bent😊

Monique 2016-11-25 09:22:41

Heerlijk genoten van je verhalen een goede fijne veilige thuisreis 😘