Baie hartseer

Zuid-Afrika, Jeffreys Bay

Wat een geweldige dagen hebben we in Addo gehad! Het weer was schitterend en zo rond de 30 graden☀️. s'Morgens werden de tenten afgebroken en de caravan ingepakt! We konden nog een laatste gamedrive doen naar de uitgang aan de andere kant van het park. De olifanten waren weer in groten getale aanwezig rond de watergaten. Mooie grote imposante dieren zijn het toch! Helaas ook deze drive geen leeuwen kunnen zien...
Zo zijn we daarna naar Port Elizabeth gereden en hebben daar geluncht. Nog even een shoppingmall ingedoken op zoek naar cadeautjes voor Jan z'n ouders als dank voor de waanzinnig mooie tijd en hun ongelooflijke gastvrijheid! Jim ook nog even een paar nieuwe gympen gescoord😄 Eenmaal terug in JBay zijn we nog even het strand opgelopen die hier aan de overkant van de straat ligt! Dit zou zomaar een plek kunnen zijn waar je heeeerlijk van je ouwe dag kan genieten!! Dit is een plek waar we zeker terugkomen☺️

Vandaag gaan we vertrekken richting Oudtshoorn...een rit van ongeveer 3 uur! Weer genoeg andere dingen om te zien en te beleven. Wordt vast weer erg mooi maar ons gaan hier die liewe familie verlaat met baie hartseer!!