Gansbaai

Zuid-Afrika, Gansbaai

Vanmorgen opgestaan en een fantastisch ontbijt gekregen! Met uitzicht op de Tafelberg was het echt genieten. De auto werd een half uur eerder dan afgesproken afgeleverd. Daar stond ik wel even van te kijken want Afrikanen zijn meestal niet zo van de tijd heb ik begrepen 😂
De mannen even naar de supermarkt gestuurd kwamen ze langs de KFC. Daar moest Jim natuurlijk even een foto van maken he zo'n zwaar beveiligde counter zie je niet veel!😄
Nou daar gingen we dan.... en de eerste beste afslag miste ik al☺️ ach ja de volgende maar dan ehh stoplicht rechtsaf .... en de verkeerde baan pakken he!!! Gelukkig geen middenberm dus ik zat snel weer op de linkerbaan... pffff😅 sjongejonge dat gaat me niet nog een keer gebeuren hahaha...rechts grote bocht ... links kleine bocht ... onthouden dus!!
Verder gereden naar Betty's baai waar we heeeeel veel pinguïns gezien hebben.. prachtige route gereden naar Hermanus (met dank aan mijn zeeeer gewaardeerde collega Michel😜👍) ook het restaurant was helemaal Topppie Mies!! Zalige burger gegeten. Helaas geen walvissen gespot maar dat moet morgen wel goed komen hoop ik!
Nu net aangekomen in Gansbaai waar we de komende twee dagen zullen blijven.

Tijd om op te frissen en lekker te gaan eten!!😉

Tot die volgende verhaal....

Fijn dat jullie heerlijk genieten, wij weten hoe mooi het is want we zijn er ook geweest. Heel veel plezier, en mooie fotos van, we volgen jullie! Liefs Tante Mar xxx

Marja van Elleswijk 2016-11-07 18:14:01

Oo wat is het mooi alle foto's bekijk ik vol bewondering, en lekker eten doen Julie ook kijk al naar morgen wat jullie dan weer hebben gedaan xx.

Gerry doolaard 2016-11-07 18:27:07

Leuk om jullie verslagen te lezen en de mooie foto's te zien. Ben ik er ook een beetje bij😊 Lekker genieten nog en kijk uit in het verkeer Shir! Links hé😂😁 xxx