Dag 20

Peru, Distrito de Lima

Vandaag eens een verslagje halverwege de dag, voor ons dan toch. Vanmorgen mochten we gelukkig uitslapen en moesten we pas om 8u30 het hotel verlaten. De jef moet ergens echter de klok verkeerd geinterpreteerd hebben, want op klokslag 6u stond hij alweer present. Geen wonder dat de tegenpartij vanmorgen wakker werd met een onderlip vol koortsblaren ๐Ÿค. Wreed om zelf te zeggen, maar juffrouw heeft blijkbaar haar uurtjes slaap nodig โ˜บ๏ธ. Den jef dan maar naar beneden om de vlucht voor miami in te checken en af te printen in de lobby en dan een uurtje later, na wat kleine perikels, terug op de kamer te verschijnen. Onzen John kwam ons oppikken om dan naar de luchthaven te vertrekken. En dan hetzelfde verhaal als anders: effen wachten op het vertrek, wat vertraging en dan uiteindelijk toch het luchtruim in. Tegen de middag arriveerden we terug in lima en hadden we van de vlucht gebruik gemaakt om onze middag wat te plannen. Vol enthousiasme gingen we met onze planning van start, maar al even rap moesten we die met een grimas afsluiten daar we die 3 weken terug blijkbaar met een city-tour al hadden bezocht. Natuurlijk wel super grappig!! Dan maar gestopt om een terrasje te doen en uiteindelijk in een gesprek beland met 2 Hollanders die net hun reis begonnen. Het was echt gesselig ๐Ÿ˜œ. Na de rendez-vous nog een klein bezoekje gebracht aan het kattenpark en dan aan tafel aangeschoven voor een laatste peruviaanse maaltijd. Samengevat: peru, je was fantastisch. Miami, here we come!! Ps. Vandazg geen foto's Magali haar onderlip is echt niet om aan te zien๐Ÿ˜‚.

๐Ÿ‘„๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹๐Ÿ‘„

Oude opa 2016-11-20 05:58:52

Amai zeg,wat loopt de tijd snel...schitterend Peru idd al in de bagage๐Ÿ‘ Obama nie gezien? Hij kwam uldr bezoeken nu in Peru! Nu richting miami beach ๐Ÿ’ช๐Ÿ‘™๐Ÿ’ฐ๐ŸŒ๐ŸŒž๐Ÿ˜Ž! Koortsblaasjes zullen snel weg gaan bij het zien van Donald Trump๐Ÿ˜› Goede vlucht,effe chillen,in de lucht๐Ÿ˜ด tot hoors. Gr๐Ÿ˜‰