Tussen Maas en Waal

Nederland, Schaijk

Vanochtend rond 09.00 uur vertrokken naar Hilversum om een Garmin navigatiesysteem op te halen. Die heb ik voor een weekje gehuurd, eens kijken of dat fijner is dan de telefoon. Daarna naar Elst om de auto te droppen, die wordt gepimpt en haal ik volgende week weer op. Rond 12.00 uur gestart. Het grootste stuk is ronduit saai. Langs de Bijlmer van Nijmegen, door een stortbui, langs n-wegen en rommelig landschap. Het land van Maas en Waal is in deze hoek niet mijn ding geloof ik, maar als ik de Waal eenmaal over ben.......slinger ik over binnendijkjes langs prachtige kloosters. Wow! De regen spettert vrolijk door, het land is zeik- en zeiknat. Ik hoop dat het op de camping droog is, zowel uit de lucht als op de grond. Gelukkig blijkt dat het geval te te zijn als ik om 15.00 uur aankom. Tentje staat snel, ik rommel wat. Moet de rust nog vinden om te gaan lezen. Camping is rustig, paar kampeerders. Wel heel veel roofvogels, minikikkertjes en bosmuisjes. Zometeen maar ff eten en dan toch aan de ereader beginnen. 38km in de benen, viel alles mee met dat ongetrainde lijf

Staat mooi het tentje! Die kikkers ken ik van Hazerswoude. Jammer van het weer en ik hoop dat je de rust langzamerhand beetje vindt. Nog asperges tegengekomen?

betweenthewoodsandthewater 2016-06-18 18:30:30

Veel fietsplezier

Regina 2016-06-18 19:13:11

Wat een groot aantal km voor de eerste dag. Geniet van de rust. Morgen goed weer Slaap lekker!

Caroline 2016-06-18 20:00:11

Behalve: de kop is er af, ook nog eens de kop is nat. Nu nog in de komende dagen: de kop is leeg. Ik hoop in ieder geval dat vandaag jouw sinterklaaskado dienst heeft gedaan Slaaplekker straks.

rens 2016-06-18 20:01:28

Geen asperges überhaupt geen leuke eetgelegenheden. Dacht dat die Brabanders zo Bourgondisch waren 😁

marmoolsadventures 2016-06-18 20:17:59

Goede 1e dag, nou succes en veel,plezier gewenst

Annette 2016-06-18 22:47:23

Wauw succes en hoop op mooi weer voor je. Fietst een stuk fijner!

Simone 2016-06-19 16:23:35

Leuk mam👍🏻 jammer van de regen

Oege 2016-06-19 16:36:31

Het weer wordt langzaam aan beter, hoop dat je vandaag geen bui hebt gehad. En dat je straks maar lekker mag eten!