De voorbereidingen

Nederland, Utrecht

Hallo iedereen,

Voor degene die nog niet precies weten wat wij gaan doen:
13 juli vertrekken wij voor 6 weken naar Oeganda. Daar gaan we vrijwilligerswerk doen in Amecet. Amecet is een opvanghuis voor kinderen die veelal aids hebben en wees zijn. De kinderen krijgen in Amecet liefde en verzorging. Als ze sterk genoeg zijn gaan ze vaak weer terug naar hun familie.
Hier kun je meer informatie vinden, en ook de blog van Els van Teijlingen, die hier sinds 1997 werkt.

We gaan (als de internetverbinding het toelaat) deze blog zo goed mogelijk bijhouden, zodat jullie ook kunnen zien wat ons werk daar precies inhoud.

Groetjes,
Maarten en Joanne

Lieve schatten Veel succes bij de voorbereidingen en veel voorpret ook. Wees gezegend door God en wees zelf een zegen voor anderen

Papa 2017-05-29 18:21:09

Lieve Maarten en Joanne, Wat een prachtig plan en wat zijn we trots op jullie dat jullie dit bijzondere werk gaan ondersteunen! We leven met jullie mee! Alle goeds, Joop en Marianne

Marianne 2017-06-02 12:16:41

Fijn dat er gebeden is voor jullie verblijf in Amecet/Oeganda, vanmorgen tijdens de dienst in de Tuindorpkerk: "Vervul ons met Uw Geest, geef adem en kracht aan mensen" gaan met jullie mee.

Marianne 2017-06-04 13:08:47

Mooi en dankbaar dat jullie dit werk gaan doen. Ik volg jullie verhalen graag:)

Sarien 2017-06-04 14:14:49

Dag Maarten en Joanne! Veel sterkte met de laatste loodjes en met alle voorbereidingen! Ik verheug me al op jullie reisverslagen en ervaringen. Die zal ik met veel aandacht lezen! Groetjes, Jannelies

Jannelies Dolmans 2017-06-05 21:33:42

Ik ga zeker jullie belevingen op de voet volgen! Ik kijk al uit naar jullie eerste blog!

Esther 2017-06-06 09:08:25

Maarten en Joanne, Heel veel succes met jullie mooie reis en werk. Ik ga jullie volgen, en nu op dit moment veel plezier met de voorbereidingen. Groetjes, Wilma

Wilma Geluk 2017-06-06 09:14:13

Maarten en Joanne, Heel veel succes en plezier met jullie voorbereidingen. Leuk om jullie te volgen!

Diana 2017-06-06 18:01:16

Beste Maarten en Joanne, Wat goed dat jullie dit vrijwilligerswerk gaan doen in Oeganda! Ook wij zijn trots op jullie en volgen jullie blog graag. Nu succes met alle voorbereidingen en straks een goede reis. Lieve groeten van Peter en Lida

Lida 2017-06-13 09:44:44

Goede reis! Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!