Dag 13: Rusten.

Tanzania, Kilimanjaro Region

Keri pasaka aan iedereen!
Vandaag hebben we een beetje pasen gevierd met een ontbijtje met gekookte eieren. Dus is de paashaas hier toch ook even langsgeweest.

Na ons ontbijt pakten we onze spullen om te zwemmen en kwam Sanctus ons ophalen. We reden naar de hot springs (warmwaterbronnen) van Boma, Moshi. Dazr hebben we de hele dag vertoefd. Tegen 16u werd het veel te druk daar en hebben wij alles bij elkaar gepakt.

Het water was wel zalig om in af te koelen. We hebben er allemaal van genoten. Daarna wilden we iets gaan eten in de stad, maar owv pasen was alles gesloten. Enkel een lokaal supermarktje was open dus hebben we daar nog snel ingrediënten opgepikt voor ons avondmaal. Daarna bracht Sanctus ons naar huis.

Over vandaag valt er dus weinig te vertellen, maar morgen ben ik er terug met een nieuw reisverhaal.

Asanté!

Zo te horen een zalige dag geweest 🐣🐣🐣🐣🐣

anita 2017-04-16 16:38:14

Genieten mag ook eens! Alleen spijtig dat je nergens terecht kon om iets te eten, dat was deze dag volmaakt geweest! X

Mama 2017-04-16 16:40:58

Ge moogt ook genieten aan de foto's de zien zal dat wel gelukt zijn

Rita 2017-04-16 17:18:39

Nog een Zalige late Pasen voor jullie en aan de foto's te zien hebben jullie echt genoten... dus morgen weer werkdag!