pindat

Dag 1: Lange weg naar Afrika

Tanzania 03 apr 2017 - 21 apr 2017

Tanzania, Kilimanjaro Region

Maandagochtend hebben we om 7.45u in de vertrekhal op Zaventem. Het was enorm druk op de luchthaven, maar we hadden voldoende tijd dus geen paniek :)

Om 11.20u stegen we op, maar dat werd dan uiteindelijk 12.15u... . Die vlucht is goed verlopen zn het eten was zeker oké! Toen we in Istanbul geland waren, moesten we nog maar liefst 7 uren overbruggen... πŸ‘! We hebben dan maar gezellig iets gedronken en onze visum papieren ingevuld. Onze gate wisten we pas 3 kwartier voor het opstijgen, dus dat was even spannend... . We hebben onze vlucht dan genomen om 23u, met een tussenlanding in Zanzibar om 7u om dan om 8.15u te landen in Tanzania.

Van slapen is er weinig sprake geweest, dat is niet evident in een vliegtuig... . Maaaar dat hadden we er graag voor over! Met blije gezichten stonden Henny, Sanctus en een heleboel vrienden ons op te wachten! Valiezen in de laadbak en wij de bus in richting Moshi.

Eens aangekomen bij ons huis, stonden we met grote ogen te kijken! Een heel mooi huis met voldoende middelen om ons de komende drie weken te voorzien van vanalles en nog wat... .

Daarna hups de valiezen naar binnen, wij de auto in en een blitsbezoekje aan het dagcentrum waar we door de kinderen met open armen onthaald werden... We hebben een rondleiding gekregen en zijn verwelkomd met een liedje, Djambo Bwana !
De kinderen zijn zo vrolijk en toveren meteen een lach op mijn gezicht! (Zie filmpje op facebook)

We waren erg blij toen we uiteindelijk konden douchen en iets konden maken om te eten. Nu een lekker hapje eten en ons bedje in. Morgen om 8u vertrekken we op safari, weer een nieuw en spannend avontuur!

Asante sana! Tot morgen,
Maaike

Dat is al een hele belevenis de vluchten zult nu uw rust kunnen gebruiken

Rita van limbergen 2017-04-04 18:04:46

Ja de gezichten op het filmpje zeggen genoeg...en Maaike? Gij kon natuurlijk "het lied" meezingen! Leuk eh! Direct sfeer! We zeggen het nog es : geniet geniet en opslaan alles wat je ziet! X

arl van tante Els (hihi) 2017-04-04 19:05:30

Super dat jullie goed zijn aangekomen! Geniet ervan! Wij zitten hier ook al in de helft van ons project en het gaat heel snel! Heel veel plezier! En ik ga je zeker volgen!!!

Willeke 2017-04-04 19:29:04

zal zo af en toe de sfeer mee opsnuiven zodat ik van uit de verte beetje kan mee genieten van jullie avontuurlijke reis in Tanzania xxx

Maria 2017-04-04 22:04:57

Blij dat jullie heel aangekomen zijn met al die vertraging enzo...maak er een succes van meiske XXX

Ria van tante Jeanne 2017-04-05 01:33:48

Geniet er van meisje....ge zijt nen held. xxx

daddy 2017-04-05 07:58:47

Enjoy, enjoy, enjoy every second!!! Have fun niecy xxx β™₯

Karen 2017-04-05 08:31:43

Oh schatje geniet ervan! Jaloers!😍

Uwe toekomstige 2017-04-05 12:26:12

Zo prettig om te lezen 😘 en t is waar wat Zei van tante Els zegt: geniet en sla al die indrukken op πŸ’ͺπŸ˜ŽπŸ˜πŸ’‹