gisteren van Tanzania naar Aruba gevlogen vandaag kanoën

Tanzania, Arusha

gisteren terug gevlogen naar het vasten land 's morgens om 8 uur opgehaald bij onze lodge na ongeveer een uur kwamen we aan bij een klein vliegveld waar we gelijk moesten boarden ze zaten al op ons te wachten terwijl wij toch te vroeg waren hij vertrok eerder, schijnt normaal te zijn dat hij nooit op de tijd vertrekt nu vroeger. Het was een klein vliegtuigje met 19 plekjes wel weer spannend. Het vloog soepel je kon mooi door de wolken de hoogste berg van Afrika zien de kilimanjaro echt bijzonder. daar aangekomen was onze gids er nog niet je moet dan goed op je tassen letten want ze willen alles voor je doen voor de tip . Francis de gids voor deze week is een grappige bolle zwarte man, dit gaat leuk worden. Hij rijd ons door de stad Arusha naar ons volgende verblijf. Het is een apparte stad er is luxe maar er zijn ook primitieve omstandigheden. De internet verbinding is minimaal de stroom valt vaak uit. Maar hotel is wel oke het blad Linda lag in de lobby wel 1 uit 2006 maar toch grappig. We zijn benieuwd naar de kano tocht.