Bijna weg

Nederland, Culemborg

Hoi allemaal,

Nog 8 dagen en dan is het eindelijk zo ver. Op maandag 30 december om 09:30 vliegen wij naar Bangkok. Lekker drie maanden genieten en alleen maar dingen doen waar wij zin in hebben. Zenuwachtig zijn we zeker, al doen we soms alsof het niet zo is. Normaal zijn we van die ontzettende geplande en georganiseerde meiden maar nu hebben we nog geen idee hoe alles zal verlopen. Daarom willen we jullie via deze manier op de hoogte houden van waar we zijn en wat we mee maken natuurlijk.

Liefs,

Lotte&Laurie

Whaaaaaaah yaaaaaa ik verheug me nu al op jullie verhalen!!! ♥

thari 2013-12-22 16:24:34

Lieve L en L ! ik verheug me ook op wat jullie allemaal gaan meemaken, schrijven, en sturen aan foto's ! Lieve Laurie, k ben wel heel blij dat ik je met Kerstmis nog zie, want heb nog veel bij te praten met je ! vee liefs ! Liesbeth

Liesbeth 2013-12-22 17:10:53

Super spannend lieve ladies!!! Ik heb me aangemeld, dus zie jullie avonturen wel verschijnen :) Succes en plezier met de laatste voorbereidingen! Kus