kuala lompur en bali kuta

Indonesië, bali

gisteren aangekomen in bali. Op het vliegveld een visum gekocht door de douane en me tas op gehaald en daar liep dat gelukkig ventje weer ma nu in BALI :) . op zoek naar een taxi ik kreeg te horen van een maatje dat het niet duurder zou zijn als 15duizend roepia maar bij de taxi zeiden ze dat het mistens 200 duizend roepia zou zijn. ik wou graag we dus stelde 100 roepia voor hij zei gelijk ja. dus ik voelde me een beetje genaait ma moet daar ma een beetje aan wennen denk ;). uit eindelijk aangekomen bij het hotel. Lagen jules en tg daar hun yetlag uit te slapen kwam ik aan voel met adrealiene van het besef dat ik net in me 1tje naar bali was gereist :). Toen me hele tas door gespit en het is nu 100% zeker me camera ligt nog thuis :( dan kun je maar 1 ding doen ! Bintang drinken ;) en dat gaat erg makkelijk in kuta want het is hier een soort kreta voor australiers overal kun je zuipen en hamburgers eten. mja even mooi restaurantje gezocht waar ik me eerste balineese maaltijd had een soord warmen rijste pap met kip en kroepoek en nog lekker ook. Toen op weg naar het strand daar met een bintang naar zon onder gang bekeken. Terug bij het hotel hebben we een toer met een auto voor morgen geregeld die ons uit eindelijk afzet in ubud waar we een hotel hebben geregeld. Dus tot in ubud

Ik vind je een Kanjer xxx

Oma de bruijne 2013-02-04 17:14:00

Wat is het allemaal mooi man. Snel een fototoestel kopen. enne .....laat je niet afzetten :-) Wij hebben het hier koud! Het gaat weer vriezen eind van de week.

han 2013-02-04 17:49:35

Wedden dat jij vet goed kan afdingen na 7 maanden.... ;)

Marit 2013-02-04 18:11:47

Geweldig om te lezen Lars, en wat schrijf je leuk!!

Ilse 2013-02-04 19:07:47

Wat een leuke foto,s bij die mooie verhalen ,kijk dagenlijks.xxxx

Oma de Bruijne 2013-02-05 11:30:50

Geen Camera ? Gelukkig heb je je smart phone ... (nog) :)

Dirk 2013-02-05 16:10:10

Beste verhalen jongen!! Ben toch wel jaloers!! Geniet ervan!

Rick 2013-02-05 16:23:47

geweldig lekker genieten Groetjes van ons allemaal

rob en anja 2013-02-06 08:13:42

Inderdaad dat is een lekker biertje. Nog 169 dagen en dan nemen wij er ook weer 1. Ubud is een mooi kunstenaarsdorpje met een leuke apentempel. Je kunt er ook met een mountainbike mooie fietstochten maken maken in de omgeving of vanaf de krater. Geniet ze verder en inderdaad koop snel een fototoestel. Groetjes uit een sneeuwrijk Uitgeest.

Andre en Gerda 2013-02-06 15:33:34

haha, dat afdingen dat komt wel goed! ik zie je zo voor me op straat staan afdingen totdat het manneke in kwestie bijna gaat huilen haha. tot laterz!

EmmY 2013-02-06 20:16:31

Super leuk om weer te lezen! Veel plzr met de boys! xxx