* Get's your kicks on Route 66 *

Verenigde Staten, Williams-Arizona

Om in de stemming te komen eerst Chuck Berry https://youtu.be/tg2EbJy-9dc?list=RDtg2EbJy-9dc

Er is weinig meer over van de route 66, er liggen nog een paar stukken ouwe glorie, voor de touristen, want dit thema wordt natuurlijk uitgemolken tot en met, net Volendam.
Barstow, Needles, Kingman, Seligman, Williams en Flagstaff willen allemaal de "hoofdstad "van de route 66 genoemd worden, ik denk dat Kingman met zijn Route 66 museum daar nog het meeste aanspraak op kan maken.
Verder is het het slechtste stukje asvalt wat we hier in Amerika hebben gereden, komt nog bij dat met veel zijwind ( en dat hadden we echt ) zo'n RV, amper op de weg te houden is.
Die campers zien er imposant uit, maar zijn net als een caravan opgebouwd uit plasticplaten en vangen heel veel wind, zat hem echt te knijpen af en toe.

We staan nu op een camping in Williams, Arizona, de toegangspoort naar de Grand Canyon ben heel benieuwd hoe spectaculair dit uitzicht zal zijn.

Mijn ouders vorig jaar precies zo, met veel zijwind, dus klamme handjes aan het stuur, dat ding recht proberen te houden. Ook op de 66. Wel stoer!!