* Op de plaats rust *

Verenigde Staten, Grand Junction

Vandaag geen meter gereden, wassen, strijken opruimen van de camper en het leegmaken van de tanks, we hadden het druk, verschrikkelijke onweersbuien gehad, maar vanaf morgen super mooi weer.
We hebben ons met een Taxi naar een befaamde Italiaan " Il Bistro " in Grand Junction laten brengen, kan het moeilijk toegeven maar ook hier had Kais gelijk, ( ZE KUNNEN NIET KOKEN ) als het geen grillen is, gaat alles mis en is het niet echt bijzonder.
Nou ben ik natuurlijk verwend met een masterchef Rietje dagelijks om mij heen, zelf heb ik mij de taak toegeschreven om 's morgen een broodje te roosteren, thee en koffie te zetten, kortom het ontbijt.

Dat ik zelfs daar totaal geen gevoel voor heb, was te merken toen de brandmelder begon te loeien en de hele camper blank stond van de rook.
De boterhammetjes iets te lang in de tooster laten zitten, de hele camping wakker, want dat duurt wel even voor je zo'n ding stil hebt.

We rijden over een uurtje weg en hoeven vandaag maar twee uurtjes te sturen tot ons volgende park, ook vandaag weer een hele mooie route! Op de camping nog een leuke auto kunnen fotograferen, dat was het voor vandaag, tot morgen.

Je doet me een beetje aan Mart Smeets denken hoe je met die wielrenster omgaat.. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen..