Avond-Safari

Egypte, Hurghada

En nu zit ons laatste avontuur voor deze vakantie er ook op...een Avond-Safari.

Op quads (Cheyenne en Jessica reden zelf ook) naar een Beduinendorp in de bergen. Wel 45 minuten (alleen de erheen) crossen door de woestijn.😆 Aangekomen bij de beduienen even nog een keer op kamelen rijden. Toen even een berg op en de zonsondergang bewonderen. 😊
In het schemer terug. Onderweg stoppen en even wachten dat het helemaal donker is....
Hier gaat om half 7 de zon al onder en is het kwart over 7 al pikdonker. Dus dat gaat heel snel.
Ook de temperatuur was aangenaam.
Daar lagen we dus....midden in de woestijn...te genieten! Wat een sterrenpracht! Echt machtig mooi! Wat voel je je dan klein! Humble...
Nog even in het pikkedonker terug naar ons startpunt. Wat gaaf! Echt te gek!
Een waardige afsluiting van een geweldige vakantie!

Morgen nog even uitrusten aan strand (of zwembad...de meiden althans, met de vriendinnetjes). Nog een laatste keer snorkelen en beachvolleyballen...
En zaterdag naar huis....

We kijken terug op en zeer gevarieerde vakantie met een hoop ontspanning, avontuur, cultuur en sport!
Helemaal super! Voelen ons echt bevoorrecht, dankbaar en gezegend om dit weer te hebben mogen beleven met z'n allen.

En weer van die mooie plaatjes geschoten. Lekker nagenieten van vandaag en morgen vast nog een heerlijke dag! Goede terugreis alvast!

Cora 2016-08-04 23:02:33

Ziet er geweldig uit!! Wij rijden inmiddels in Noorwegen. Tot snel.