Dit najaar: een reisavontuur in Myanmar

Nederland, Beuningen

Natuurlijk hebben we deze bijzondere reis al een poosje geleden geboekt. Myanmar is geen land waar je zomaar op de bonnevooi naartoe gaat. Het is een boeddhistisch land met talrijke tempels en pagodes. Myanmar, voorheen ook Birma geheten, kent een turbulente geschiedenis. Het is lange tijd gesloten geweest voor de buitenwereld en nog steeds heeft het militaire regime de macht. Desondanks is het land in veel gebieden veilig genoeg om te bezoeken. Wij hebben gekozen voor een individuele reis, geboekt via Van Verre Reizen. Dan weten we in ieder geval zeker dat het vervoer ter plaatse incl. binnenlandse vluchten is geregeld en hoeven we ons geen zorgen te maken over de onderkomens.

Het duurt nog een paar maanden voordat we gaan, maar wij vinden dat totaal geen moeite. Hoe lekker is het om in de zomermaanden te kunnen genieten van het lekkere weer in eigen land en van de zwoele avonden in onze achtertuin te kunnen genieten. Bovendien hebben we nog een hele gezellige Vierdaagseweek voor de boeg. Ook zijn de afspraken voor de visumaanvraag en bezoek GGD geregeld; dus wordt vervolgd over een paar maanden.

Mocht je het leuk vinden ons tzt te volgen, klik dan op de volgende link en vul je mailadres in: