dag 3 Budapest

Hongarije, budapest

Na een hele zware nacht met amper slapen en 13 uur reizen van Berlijn naar Budapest hebben we ons eerste dagje er al weer op zitten.

Nadat we de trein uit waren gekomen hebben we de metro gepakt naar het hotel en ons daar ingecheckt. rond 12 uur zijn we naar een kuuroord geweest waar ze verschillende baden hebben en waar Budapest om bekend staat. Hier zijn we weer helemaal ontspannen uitgekomen nadat we de meeste baden hebben gehad. Nu liggen we even op bed te relaxen om ons zo klaar te maken voor het avond eten.

Budapest is een super mooie stad, het geeft een romantisch gevoel qua architectuur. Alle gebouwen en huizen zijn in de zelfde stijl gebouwd en er zijn allemaal gezellige terrasjes in verschillende straten en steden.

Heel veel liefs Kirsten en Laura

Wat gaat de tijd toch snel, alweer 6 augustus. Dat is een lange trip van Berlijn naar Boedapest. Daarnaast doen jullie veel indrukken op. Wij kunnen ons wel voorstellen dat jullie weinig hebben geslapen. Gelukkig hebben jullie ter plaatse in Boedapest het hotel waar jullie kunnen slapen. Tijdig slapen, na zo'n lange dag is zaaks, dan ben je de volgende dag weer fit. Jullie hebben namelijk nog even te gaan. Het lijkt ons heerlijk om in zo'n kuuroord te vertoeven. Je voelt je daarna fris en fruitig. Groetjes van ons en genieten dames.

GemmaenCorvanEtten 2014-08-06 19:47:37

leuk omdat te lezen,geniet lekker verder van al het moois wat je nog te zien krijgt! Groetjes van onsxxx