To the beach in the winter

Australië, Balmoral Beach

We zijn alweer een dagje verder. Het is hier nu 18.00 uur terwijl het bij jullie net 10.00 uur is. Nogsteeds een raar idee haha. Gisteren was het welcomesfeestje heel gezellig, veel nieuwe mensen ontmoet. Wel helaas last van mijn jetlag, werd vanacht om 04.00 uur wakker.. altijd leuk! Wel tot 11.00 uur in bed blijven liggen omdat ik hartstikke moe was. Lekker Nederlands ontbijtje gehad: boterham met kaas, jummie! Daarna samen met Sana en Ciaran geschilderd en Sana's nagels gelakt, mooi roze is niet lelijk.

We zijn vandaag met het hele gezin naar het strand geweest, het was echt heerlijk weer, ookal is het hier nu winter. Het is hier gewoon 20 graden! Het was echt een super mooi strand met heel helder blauw water en leuke strandtentjes. In een van de strandtentjes heerlijke fish 'n chips gegeten met een verse smoothie. Nog heel even in de speeltuin gespeeld en daarna naar huis gereden, iedereen was super moe. Samen met Rene even naar de supermarkt gereden en hij heeft me uitgelegd hoe ik overal kan komen met de bus. Nu heerlijk op de bank uitrusten, straks salade maken en waarschijnlijk optijd naar bedje toe.