Yellowstone – Salt Lake City

Verenigde Staten, Salt Lake City

Vandaag onze rit door vier staten van Amerika (Wyoming, Montana, Idaho en Utah) van Yellowstone naar Salt Lake City. Eerst zien we onze bekende grote Elk (hij lijkt hier iedere dag wel te grazen) nog in Yellowstone. Via de east entrance rijden we naar de Interstate die ons snel naar Salt Lake City brengt. Op de interstate mogen we tenslotte 75 mile/h rijden, dus dat schiet lekker op :). Over deze trip is verder weinig te vertellen. Mooie bergen de gehele tijd en een verrassend mooi Idaho. Rond 15 uur komen we aan in Farmington, een plaatsje vlak bij Salt Lake City waar we een mooie camping (Cherry Hill) op het oog hadden. De dame van de receptie vraagt of we gereserveerd hebben. Dat doet het ergste vermoeden, maar gelukkig zijn er van de 100 plaatsen slechts een paar bezet (dus waarom die vraag?). Mooi gras (voor de tweede keer) om de tent op te zetten. Bij de camping zit tevens een mooi waterpark met glijbanen en andere water attracties. Een mooi afwisseling na een week primitief kamperen. ’s Avonds lekker (warm) douchen, even eten en naar bed.