Dag 8

Thailand, Chiang Mai

Goedenavond lieve lezers,
Vandaag hebben we een rustig dagje gehouden wat uiteindelijk toch een drukke dag was!

Het begon met lekker uitslapen tot een uur of 11 (de 2 Utrechtse dames hadden altijd een vroege planning dus dat zat er de afgelopen week niet in).
Daarna werd het toch echt tijd voor een nieuw kapsel! Dus wij met zn 2e een uber gepakt en richting de shopping mall aangezien daar een goede bleek te zitten....
Het koste 200 baht (omgerekend 5 euro) en daar zaten we, ik (Joe) werd eerst gewassen inclusief een hoofdmassage, daarna geknipt, toen weer gewassen, toen weer geknipt, toen wax en haarspray en toen weer geknipt Haha zo'n aparte volgorde heb ik nog nooit gehad!
Ik was er erg tevreden mee al was het erg kort maar Yannick had een iets minder grote glimlach op zijn gezicht toen we naar buiten liepen Haha.

Daarna lekker westers bij de pizza hut gegeten en terug gegaan om maar weer is een massage te nemen. Vandaag nam Yannick een voetmassage en ik een schouder nek en rug massage.
Ik moet zeggen echt de beste sinds Thailand!
Het koste totaal 400 baht (omgerekend iets van een 10tje).
Dus genoten en toen lekker gaan chillen in ons hostel (julie's guesthouse) een echte aanrader voor wie nog gaat backpacken in Thailand.
Het is een hostel dat heel vriendelijk is en waar je goedkoop bier, eten en tickets voor activiteiten kunt halen.
Ook kun je gratis poolen wat we wel 1,5 uur gedaan hebben.

Daarna naar de nachtmarkt en heerlijke inktvis gegeten! Yannick had zit in de Amerikaanse specialiteit, de hotdog!
Toen lekker een biertje gaan drinken in een straat met heel veel prostitué's (hoeren) zonder er iets van af te weten. Daar weer een potje gepoold en gedart. Na een rustige avond lekker naar het guesthouse terug en daar nog wat gedronken tot half 2.

Slaaplekker allemaal en tot morgen!

Klinkt als een verwendagje 😀

Desiree 2017-07-07 00:23:33

Heb je in Bangkok geen goede kapper gevonden? Ervaring met krullen misschien...

Boris 2017-07-07 11:41:05

Leuke kapsels jongens😜!

Helma 2017-07-07 14:54:54

Hey lieverds! Wat leuk om dit te lezen zeg... zijn we er toch een beetje bij. Super! Lekker genieten hoor. Ik kijk weer uit naar het volgende verslag. x, tante Juud

Judith Hoezen 2017-07-07 15:46:32

leuke verslagen heren!! Have Fun!