Even bijkomen, ration challenge en laatste loodjes

Australië, Bromelton

Dag lieve allemaal,

Alweer een dikke maand geleden dat ik van me heb laten horen, maar het voelt als gisteren.
De tijd gaat ontzettend snel. Laatste weken ontzettend druk geweest met werken en studeren, zo snel dat het einde nu ook wel gewoon bijna hier is! Op 15 juni moet ik mijn thesis inleveren en 16 juni heb ik dan ook gelijk mijn laatste examen. Ik ben aan de ene kant aan het aftellen, aan de andere kant wil ik nog zo veel doen en zien dat de tijd soms gewoon wel te snel gaat.

Maar goed. Het is nog steeds leuk! Soort van haha. Denk dat iedereen zich wel voor kan stellen dat afstuderen ook gewoon wel stressvol is onafhankelijk waar je bent. Hoort erbij?

Zoals sommige van jullie weten doe ik mijn project dus rondom de vluchtelingencrisis in Europa, dus ik ben er echt al super veel mee bezig. Ik wilde graag iets praktisch doen en me ook weer uitdagen dus ik heb me ingeschreven voor de ration challenge! Dit houdt in dat ik 1 week, van 13 juni t/m 20 juni op hetzelfde rantsoen als een vluchteling in een Libisch kamp leef. Nou, ik kan je zeggen het is echt niet veel. Ik heb als doel dat ik 500$ bij elkaar verzamel en ik zit nu op een mooie 155$. Over een week heb ik een feestje bij mij thuis waar ik probeer geld bij elkaar te zamelen door wat muziek te maken. Alle beetjes helpen! Als jullie mij willen sponseren zou dat geweldig zijn: https://actforpeace.rationchallenge.org.au/fundraisers/jeannepiters
Kan gewoon vanuit Nederland; Willemijn is jullie al voorgegaan! Waarvoor mijn dank, ben er echt zo blij mee!

Hopelijk spreek ik jullie snel weer na mijn afstuderen.

We zijn er bijna!

Heel veel liefs,

Jeanne

Ps. ik doe ook nog wel eens leuke dingen. Zoals je ziet in de foto's!
Pps. kan het toch niet laten. Lijkt alsof ik nu alleen maar in de bieb zit. Meestal is dat helaas ook wel zo, maar afgelopen weken heb ik natuurlijk ook gewoon Koningsdag gevierd, tripje naar Noosa, gaan duiken in Byron Bay (mn huisgenoot is dive master dus dat is handig!) en natuurlijk ook de nodige feestjes en etentjes. Het is niet alleen in de boeken zitten gelukkig! + ik heb hele leuke huisgenoten die ook wel voor leuke afleiding zorgen met sushi en pilsjes!

Je zit duidelijk in je laatste phase.Hetgeen betekent dat het einde in zicht is.We kunnen alleen maar Jouw het beste wensen en hopelijk zien we je binnenkort weer in het Maastrichtse weer terug. Jeanne en Jules