Zaterdag 18 juni 2016

Canada, Vancouver

De tijd op Schiphol vloog voorbij en met een klein beetje vertraging ging het vertrek ook prima. De vlucht ging best snel, ik heb me goed kunnen vermaken en kreeg sushi!
Daar aangekomen voelde het al gelijk erg Amerikaans. Controle en koffer verliepen vlot en binnen no time zat ik in een taxi naar hotel Park Inn & Suites. Helemaal versleten en daar helpt het tijdsverschil dan niet echt bij. Ik ben mijn bedje ingedoken en heb eerst eens vier uurtjes geslapen.
Mezelf onder de douche gezet en uit mijn hotelkamer getrokken, want omgerekend wat het toen 4.30 uur in Nederland haha. De straat langs het hotel bood voldoende leuks om me ruim een uur te vermaken. Droog en prima temperatuur maar niet dat zonnetje wat je graag wilt met een vakantie. Hopelijk morgen beter.

Net terwijl ik dacht, goh zou er ergens een supermarkt zijn... Liep ik om de hoek van de straat tegen MEGA super stores aan. De AH in Rotterdam, ja niet eens Lekkerkerk, is even groot als alleen de fruitafdeling hier! Met dat avondeten komt het wel goed, heerlijke salade bar en verse soepjes verkrijgbaar. Het is een healthy walhalla hier.
Terug op de kamer heb ik lekker gegeten en ben ik in bad gegaan. Nu is het bijna 23 uur (bij jullie 8 uur in de ochtend haha) en mag ik eindelijk echt gaan slapen.

Liefs Janine

Wat een mooi verslag lieverd, je hebt al weer veel beleefd. Ik ben net op, duurde natuurlijk even voordat ik in slaap viel ;-) dus voor mijn doen best laat. Ga maar lekker slapen, morgen weer een nieuwe spannende dag!! Liefs mam xxx

Lia 2016-06-19 07:28:39

Owww dat wil ik ook allemaal 😀 Heerlijk dat frambozentaartje, heel leuk voor een High tea 😉 En die lippenstiftjes, we dachten wel dat die daar zouden zijn hè. Ziet er allemaal heerlijk uit schat, wat zal jij lekker eten! Leuk hoor om te zien, zo op de vroege zondagmorgen 💋

Lia 2016-06-19 07:39:10

Hoi schat wat een leuk verhaal wij vinden het zo super met je mee te reizen en te lezen hoe het daar is hoop dat je een goede nacht maakt dan heb je wat minder last van het tijdsverschil. Lieverd geniet dikke kus van ons