Wangapeka

Nieuw-Zeeland, Wangapeka

Wat is het heerlijk om op de Wangapeka terug te zijn !!!

Het is overdag stralend weer!!! Zon, goede temperatuur. 's Nachts erg koud, vorst aan de grond. Lekker 's avonds rond het vuur.

Ik hoorde de eerste dag toen ik werd opgehaald dat ik de baan als office caretaker niet heb gekregen. Wat even een tegenvaller is, maar ook begrijpelijk. Mijn Engels, voornamelijk schriftelijk is niet echt goed genoeg. Louise, een schotse, heeft de baan gekregen. En ze is een hele aardige, spontane meid en gelukkig kunnen we het heel erg goed vinden. Wat het minder erg maakt. We zijn een goed team samen en als we het samen zouden kunnen doen zou perfect zijn.

Ik ben de afgelopen dagen voornamelijk met Guy aan het werk geweest. Hij heeft mij alles laten zien wat zijn werk in houd. Hout hakken, snoeien, met de weedeater werken, op de tractor rijden. Hij gaat binnenkort weg en er is nog niemand om zijn baan over te nemen. Het is heerlijk werk, vrij fysiek, maar lekker bezig, heel de dag buiten! Voelt goed !!!

Ook erg leuk om weer wat tijd met Guy door te brengen, het is een hele aardige man, goed gezelschap.
Ik het Jamie ook even gezien in Nelson, voor hij vertrok naar Katikati om daar een 3 maanden retreat te doen [flinke uitdaging!]

Het voelt als een warm welkom om terug te zijn en iedereen weer te zien. En een dankbaarheid om op de Wangapeka te mogen zijn, in de prachtige natuur en de rust