Raupo bay retreat....

Nieuw-Zeeland, Chorlton

Begin lekker te settelen. In de tuin gewerkt, geholpen schoonmaken en bezig geweest met het menu maken voor het retreat. En helpen plannen en een rooster gemaakt voor tijdens het retreat. Alle mensen helpen mee met alle klussen, schoonmaken, afwassen, dieren voeren etc. en er zijn maar 2 badkamers, rooster gemaakt wie wanneer kan douchen [we zijn met 15 mensen tijdens het retreat]. Kim is een beetje chaotisch en heeft een beetje sturing nodig. Ze is erg blij met onze hulp. Liz heeft heel de keuken schoon gemaakt en op orde gemaakt, wat mij ook erg blij maakt. Het is een stuk fijner werken in een keuken die een beetje op orde is en redelijk schoon. Is het wel heel wat anders dan in Wangapeka, dat was een vrij grote keuken met goede spullen. Dit een simpele oude keuken met oude pannen, wordt een beetje behelpen, maar met een beetje creativiteit komen we er wel!

Elke dag een wandeling over de oprijlaan en elke dag naar het strand. Lekkere wandelingen, uitwaaien op het strand! Soms zwemt er een zeehond! Heerlijk ! :)