Nog meer Capoeira

Nieuw-Zeeland, Christchurch

Redelijk vroeg wakker, lekker geslapen en naar het vliegveld gereden om mijn auto in te leveren. Met de bus terug naar het centrum en op naar een hostel, Old country house. Een beetje uit het centrum, maar de enige die ik na 5 andere hostels bellen kon boeken. Het is druk dit weekend. Je kan ook zeker merken dat het hoog seizoen gaat beginnen en het drukker wordt. Geen lege en rustige dorms meer, helaas!

Daarna weer naar het klimcentrum gelopen voor een andere Capoeira workshop. Ik was van plan om eerst te gaan kijken en alleen de middag mee te doen. Maar ik mocht gelijk invallen en mee doen. Het begin ging wel aardig, maar het werd steeds lastiger, ingewikkelder en sneller. Aan het einde begon het een beetje te duizelen. Tussen de middag hadden we een uurtje pauze en zijn we met een aantal de stad ingereden en even rond gelopen en wat gegeten.
We waren rond 6 uur klaar, moe, maar erg leuke dag gehad!

In mijn hostel eten gekookt en wat zitten kletsen en redelijk op tijd naar bed gegaan.