Christchurch

Nieuw-Zeeland, Christchurch

's Ochtends eerst ontbeten aan Lake Te Kapo en daarna vertrokken richting Christchurch. De scenic detour route genomen, meer door het binnenland, i.p.v. de highway! Een erg mooie route.
Ik kwam rond half 3 in Christchurch aan. Doorgereden naar het klimcenter waar er een workshop Capoeira werd gehouden.
Wingy, een andere wwoofer in Takaro had mij verteld over Capoeira en ik vond deze workshop via google en wilde het wel een keer uitproberen.
Capoeira is een Braziliaanze vechtsport, met muziek, het is meer een vechtdans!
[na mijn bezoek aan youtube dacht ik wel dat ga ik nooit leren....]

Maar het was erg leuk om te doen, lastig dat wel!
Eerste uur was movement en daarna muziek maken. Muziek maken is onderdeel van de Capoeira. Ik heb tamboerijn, drum en nog iets bespeeld.

Ik kon gelukkig in het klimcentrum douchen en me opkleden! Ik leef in mijn auto deze paar dagen. Dus de opfris mogelijkheden moet je goed benutten.

's Avonds naar een mexicaans restaurant gegaan en daar gegeten. Er zou die avond een live latin band spelen en salsa gedanst worden. Het kwam langzaam opgang, maar een super avond gehad en lekker gedanst, gekletst en weer nieuwe mensen ontmoet!