Queenstown

Nieuw-Zeeland, Queenstown

's Ochtends weer vroeg op om de bus te nemen terug naar Queenstown, vanuit Te Anau!
In de bus even verder geslapen zzzzzzzzzzzzzzz...................
Aaangekomen in Queenstown spullen gedump in mijn hostel, Hippo lodge en de stad in gegaan.
Was van plan een rustig dagje te houden, maar ik heb hier maar 1 dag en kan hem maar beter goed besteden. Het is heerlijk weer, zonnig en warm! Paar graden warmer dan Te Anau.
Ik besloot om Mt. Ben Lomonde te beklimmen. Klinkt spectaculair......het was een aardige klim en ben ook niet helemaal naar de top gelopen, was me iets te veel. Eerst vrij steil omhoog naar de gondola, zon uur. Daarna de track volgen. 1,5 tot de summit en vanuit daar zou het nog een goed uur naar de top klimmen zijn. Bij de summit gezeten, van het uitzicht genoten en gekletst met andere wandelaars. Daarna op mijn gemak terug gaan wandelen. 2,5 steil naar beneden. Voelde mijn benen wel een beetje na 5 uur wandelen.
Blij om in mijn hostel aan te komen en lekker eten te koken!