Waking up at the Doubtful sounds...

Nieuw-Zeeland, doubtful sounds

6 uur wakker en gelijk naar buiten gegaan. De beste manier om wakker te worden. Helder blauwe hemel, glad water, prachtig uitzicht over de fjorden. Hoe gelukkig en verwend kun je je voelen. Het schip ging rond 6:30 langzaam varen, eerst verder de inham in en daarna op weg de inham uit, deze inham is vrij lang. Ik ben na mijn [hele luxe en uitgebreide ontbijt] snel weer naar buiten gegaan. Ik ben hier misschien maar 1x in mijn leven en wil er optimaal van genieten.
Zodra we verder kwamen begon het wel harder te waaien en een beetje fris te worden. Goed ingepakt afwisselend binnen en buiten genieten van het uitzicht.
We zijn vlak voor het einde een inham in gevaren, Hall arm, en daar werd iedereen gevraagd stil te zijn, geen foto's, niet te lopen en voor een paar minuten ging de motor en alles uit om optimaal van het moment te kunnen genieten. Dan heb je ven zon moment met tranen in je ogen, omdat de natuur zo prachtig kan zijn!

De tocht over Lake Manapouri terug was ook erg mooi.

Echt geweldig genoten van deze trip. Ook leuke mensen ontmoet, heerlijk gegeten. Helemaal top !!!

Hoi Irene, Ja het is prachtig in the Doubtful sounds. Wat fijn, dat de boot even stil lag. Dan maakt de geweldige natuur nog meer indruk. Veel plezier en geniet maar fijn.