Army hut

Nieuw-Zeeland, Te Anau

's ochtends gewerkt, laatste dag! Kamer opgeruimd en met de Deense jongens vertrokken voor een wandeling. We wilde eerst naar de Army hut lopen en daar overnachten. Maar helaas zijn er deze avond al andere mensen in de hut en er zijn maar 5 slaapplaatsen. Dus we wandelen heen en terug. Geen idee hoe ver en hoe , maar er werd geschat zon 2 a 3 uur en zolang je de rivier blijft volgen kom je er wel op uit.
Rond half 4 uiteindelijk pas vertrokken, prachtige weer, warm, blauwe lucht! Mooie wandeling, gedeeltes door open vallei, andere gedeeltes door het bos klauteren. Na zon 2 en 15 minuten waren we er al, viel hartstikke mee. We werden daar aangevallen door sandfly's, dat was iets minder. Was toen wel blij dat ik daar niet hoeften te overnachten. Even gekletst met de jagers, herten jagers, die er waren en terug gaan lopen. Onderweg ons avond eten gegeten, fruit, noten en gekookt ei! En met een mooie zonsondergang kwamen we rond kwart voor negen aan op Takaro lodge.