Dagje Motueka

Nieuw-Zeeland, Motueka

Rustig dagje, uitgeslapen [9 uur valt mee!]
Rond gewandeld in Motueka, langs de kust en langs een meer terug door het park. Zon 2 uurtjes gewandeld [nog meer kilometers!].
Was lekker om daarna ergens te zitten! Geluncht bij een biologisch Hari Krishna cafeetje, lunchmenu voor 5 dollar, lekker!
Om half twee de bus terug naar Nelson, waar ik een ander hostel op heb gezocht. De eerst was niet echt geweldig.
Ben nu in Paradiso, erg mooi, leuke mensen en schoon!

's Avonds naar een salsa avond geweest in Nelson. Het was niet een super avond, redelijk wat mensen, maar gemiddelde leeftijd was 50 jaar [geen jonge mensen] en het niveau was niet zo heel erg goed! Maar was even gezellig, wat leuke mensen ontmoet, paar dansjes gedaan, maar niet te laat gemaakt!

Hoi Irene, Wat leuk om te lezen dat je door het Abel Tasman park hebt gewandeld. Voor ons brengt dat toch weer veel herinneringen naar boven. Wij vonden het ook zo mooi daar. Ging de watertaxi ook zo hard? Wij waren toen helemaal nat. We wensen je nog veel plezier.

Annet van Rutten 2013-09-15 09:59:13

Annet, de taxi ging zeker hard, maar leuk. Ja echt prachtig. Dank je.

Irene1982 2013-09-17 02:56:40

Hoi Irene, ik zie dat je weer aan het rondreizen bent, leuk! Je komt idd op plekken die ook herkenbaar voor mij zijn! Je ziet er goed uit ook! ik mail je vandaag nog wat uitgebreider:-)!