South coast of Wellington and Seals...

Nieuw-Zeeland, Wellington

Na een koud nachtje vertrokken vanaf Greg's huis naar de zuidkust van Wellington. Vandaag langs de kust rijden, langs de mooie strandjes en uitkijk punten.

Kwam er na een uur achter dat ik mijn tas met geld en camera in Greg's huis was vergeten [:(]. Gister een heel gesprek over dingen vergeten etc. Tot nu toe alleen wat sokken kwijt geraakt! Greg was aan het werk en kon wel een dagje zonder geld en camera leven. Dus rond 6 uur naar zijn huis gereden [20 km. vanaf city center].Helaas wel wat mooie foto momenten gemist. Maar de mooie herinneringen zitten in mijn hoofd en dat is uiteindelijk genoeg.

Langs de kust gereden. Een wandeling gemaakt naar een uitkijkpunt. Bij Lyall bay wat gegeten en toen opzoek naar de sealions. We kwamen bij een punt, marine reserve, waar je niet verder kon. We hadden niet goed op de borden gekeken en gezien daat daar de wandeling begint naar de zeeleeuwen. Wij verder gereden, verdwaalt en toen maar ergens de weg gevraagd. Iemand in de winkel waar ik de weg vroeg was zo aardig om een route beschrijving uit te printen en zo kwamen we weer op het zelfde punt uit waar we een uur eerder ook waren. Maar een mooie tocht door Wellington's nauwe straatjes gehad :)!
De wandeling naar de seals is zon 4,5 km. langs de kust. Prachtig uitzicht over de zee, naar het zuider eiland en de bergen aan de kust. Een tijdje bij de zeeleeuwen gezeten en gekeken. Ze waren erg lui op het moment, weinig beweging, maar bijzonder om te zien!
Prachtige beesten!

's Avonds naar een salsa feestje geweest in het centrum. Zag veel bekende gezichten van het salsa congres waar ik in Juni, hier in Wellington, ben geweest. Hele leuke avond gehad, veel gedanst, gekletst en Nadia vond het ook erg leuk. Heeft zelfs ook wat dansjes gedaan!