Permablitz! en Salsa dansen Tauranga :)

Nieuw-Zeeland, Katikati

's Ochtends afscheid nemen van Jo en met Rex naar de Permablitz. Bij Jacky and Peter, muziek vrienden van Rex.
Super dag gehad. We waren met een grote groep, zon 24 mensen. Niet heel hard gewerkt voor mijn gevoel, maar we hebben gezamelijk veel bereikt! En we hebben veel geleerd. Er waren veel mensen met kennis en er was veel tijd om te praten, uit te leggen en te leren.
Uitleg over een Food Forest, bomen planten en snoeien, miso maken en olijven conserveren. Leuke mensen, lekker eten. Ze hebben een hele fijne communitie in Katikati area. Waar ik me erg welkom en thuis voel!!! :)

Ik kreeg een lift naar Tauranga met Julia, de weed lady. Hele aardige vrouw. Ze heeft mij afgezet in Tauranga centrum waar ik naar Flanningan cafe ging om Simon daar te ontmoeten. Ik ken Simon van de salsa, een hele aardige man. Ik ben zo brutaal geweest om te vragen of ik vannacht na de salsa bij hem mag op de bank mag slapen.
Hij was 's middags bij de salsa lessen en na de lessen rond 6 uur zijn we naar zijn huis gelopen, vlakbij het centrum. Andrea kwam ook om te eten, een vrouw uit Rotorua, die ik al eerder heb ontmoet tijdens het salsadansen in Tauranga.
's Avonds een gezellige salsa avond gehad !!! :)