Waiheke island :) !

Nieuw-Zeeland, Waiheke island

Vandaag de Ferry genomen naar Waiheke Island! Even een paar rustige daagjes, wandelen en verder niks bijzonders. Opzoek gegaan naar een hostel, er zijn er niet veel en maar 1 BBH, en die was het dichtsbij! Was nog wel even lopen met mijn backpack op [elke keer weer denk ik, ik heb echt te veel spullen].

Spullen gedumpd en de omgeving gaan verkennen. Eerst Naar Little Oneroa beach and Oneroa beach. Naar de Art gallery en music museum. Wat boodschapjes gedaan en door gewandeld naar Black beach.
Daarna teruggelopen via Little Oneroa en een coastal walk en uitkijkpunt. Daar een tijdje zitten kletsen met een fransman, die nu op het eiland woont.
Mijn hostel is helemaal verlaten. De eigenaar en 2 andere die er naast wonen hebben mij een tijdje gezelschap gehouden 's avonds, maar vanaf 7 uur helemaal alleen. Nog nooit zon groot huis voor mij alleen gehad :)! Grey's anatomie gekeken, even een lekkere relaxte girls night! Lang geleden dat ik dat heb gekeken!