Change of plans!

Nieuw-Zeeland, Kaiwaka

Nooit teveel plannen maken als je reist !!! Ik zo zaterdag weg gaan, om te gaan dansen in auckland en daarna verder te reizen naar Katikati. Maar vandaag moest Vicky naar het ziekenhuis. Een stress gerelateerde ontsteking in haar buik! Iets waar ze vaker last van heeft en als het opspeelt moet ze een aantal dagen in het ziekenhuis aan de antibiotica. Dus ik heb besloten om een paar dagen langer te blijven. Morgen moeten de groenten weer geoogst, gewassen en gebundeld en dan kan ik zaterdag samen met Suraya , een Kiwi wwoofers, naar de markt. Zodat Andy naar zijn voetbal finale kan, hij is de coatch. Het is een leuke plek om te zijn en was al erg aan het twijfelen afgelopen week over wanneer ik weg zo gaan. En heb wel veel zin om salsa te dansen, maar ook weer niet echt veel zin om een paar dagen in Auckland te zijn. Dus we zien wel weer hoe het loopt en wat er gaat gebeuren. Ga in ieder geval volgende week naar Katikati, maar wanneer is nog een suprise!

Verder vandaag op de oude farm the tunnelhouse afgebroken. Uien en boerenkool, spinazie etc... uitgegraven en in de nieuwe farm geplant in de groentebedden die we de afgelopen dagen hebben voorbereid. Productieve dag!!!

Hoi Irene, We volgen al weer enige weken met belangstelling je reisverhalen. Wat een lef heb je. Veel succes en tot ziens. Vriendelijke groet van Oom Cor en tante Ans Eilers

Cornelis Eilers 2013-08-18 16:15:02

Bedankt ! :) Hoop dat alles met jullie ook goed gaat!