Alweer terug in Auckland...

Nieuw-Zeeland, Auckland

Vanochtend met Audrey mee gereden naar Auckland. Samen met Jimmy en Manu.
Ik ging weg met hele gemengde gevoelens. Ik ben erg blij om daar weg te gaan, voelde niet als een goede plek. Maar heb het met alle andere wwoofers heel erg leuk gehad en kan het erg goed met iedereen vinden. Dus ga ze ook wel missen! Dat is het nadeel van reizen, het continue afscheid nemen van mensen die je graag mag en maar weer afwachten wat erna gaat komen. Loopt alles voor mijn gevoel wel zoals het moet en komt er elke keer weer iets goed op mijn pad. Maar afscheid nemen is nooit leuk.

Vandaag ben ik 5 maanden in New Zealand en het is hard gegaan. Als ik terug kijk op de 5 maanden heb ik al super veel gedaan en beleefd. Soms is het nog steeds vreemd om te bedenken dat dit mijn leven is en ik hier echt ben. En ik heb nog een hele tijd om nog veel meer te doen en te leren.....we zien wel wat de rest mij gaat brengen. Ben in ieder geval heel dankbaar om hier te zijn.

Het is vandaag een regenachtige, sombere dag. In mijn hostel eerst een was gedaan en gaan wandelen door de stad. Vanavond lekker dansen :) !