Eindelijk opweg naar Auckland... Salsa salsa :) :)

Nieuw-Zeeland, Auckland

Vannacht is Rex vertrokken vanuit Singapore opweg naar Sydney en vanuit daar naar Auckland. Dus vandaag gaan we hem ophalen en word ik afgezet in Auckland. We zaten net 5 minuten [9 am] in de auto toen er een bericht kwam dat hij de eerste vlucht gemist had en hij pas rond kwart voor 3 zou landen. Wij weer terug naar Huis.
Ik kan maar niet weg komen van The Busby road !!!
Toch om tien uur maar vertrokken, alles was klaar en je gaat maar zo zitten wachten. Onderweg een stop gemaakt en gewisseld. Jo heeft het eerste stuk gereden en ik het tweede. Uiteindelijk om half 1 afgezet bij mijn hostel. Freeman lodge, op de Wellington street. Waar ik al eerder ben geweest, erg fijn hostel, rustig en schoon, gratis internet, ook altijd fijn!
's Middags door de stad gewandeld, sushi gekocht [jum jum] en 's avonds salsa.
Het feest was in de Freeman communitie hall, bij mij om de hoek, 5 minuten lopen, heel fijn!
Hele gezellige avond gehad, veel gedanst, bekende gezichten gezien. Mijn pacific/maori familie weer ontmoet en heel veel mee gedanst! Kijk weer uit naar mijn volgende avontuur, maar ook jammer om hier weer weg te gaan, in ieder geval voor het salsa dansen. Na een paar dagen in de stad ben ik het ook wel weer zat.