Waihi beach and Orokawa bay !

Nieuw-Zeeland, Waihi beach

Aangezien Rex niet thuis komt vandaag ben ik nog een dagje in Katikati. Maar al mijn projecten zijn af, mijn nagels zijn weer netjes en schoon....En het is een prachtige, warme en zonnige dag !!!
Naar Waihi beach gegaan, daar gewandeld, langs de kust naar Orokawa bay. Prachtig !!! Daar een tijd op het strand gezeten een flax mandje gemaakt. Begin aardig door te krijgen hoe het flaxen werkt en vind het erg leuk om te doen!
Kwam ik Tarchin en Mary tegen, waren ook aan het wandelen en van het mooie weer aan het genieten.
Op het strand van Waihi beach mijn boek uitgelezen. "The Te of Piglet" ook een erg leuk en inspirerend boek.
Een heerlijke dag gehad, was pas rond 4 uur weer terug op de Busbyroad, licht rood aangebrand [de zon is in de winter toch nog vrij sterk !].
's Avonds nog langs Beth en Andy geweest om de rauwe melk op te halen en even gezellig gekletst.
Erb fijn om nog een keer terug te komen, voel me erg thuis in KatiKati en heb zoveel leuke mensen hier ontmoet. Ik kom in augustus terug voor een permablitaz [jeuh jeuh] en een workshop zeep maken, ook nog nooit gedaan.