terug in Katikati....

Nieuw-Zeeland, katikati

Weer terug in Katikati.....voelt als thuiskomen. Rex is gister vertrokken naar Europa en ik blijf hier een maand, als huisgenoot voor Jo!

Heerlijk relaxed dagje gehad! Het regent, dus gelezen een Reiki behandeling gekregen en Jo een voetreflex gegeven. Eet gekookt. Niet veel bijzonders, maar een leuke dag.

Heel veel plezier de komende tijd.Geniet er van.En je zal best weer veel opsteken.xxxxx

Marianne 2013-06-16 17:27:27

Hoi Irene, Tijd gaat hard en ik merk dat ik niet zomaar weer aan kan haken bij je reisverhalen. Maar hoe korter de berichtjes, hoe meer tijd je waarschijnlijk te besteden hebt aan andere leuke dingen en zo te lezen ontmoet je veel nieuwe mensen die je ook een goed gevoel geven! Hier in NL staat de tijd ook niet stil. Ik werk inmiddels in Amsterdam, bij een GGZ-instelling, vooralsnog voor 4 maanden. Erg relaxte cultuur, maar ze staan voor de nodige uitdagingen met allerlei overheids-beleidswijzigingen en het lijkt mij wel een leuke uitdaging ze daarin te ondersteunen. Daarbij is Amsterdam ook een leuke stad, heel anders dan Rotterdam, oogt veel vriendelijker en gemoedelijker met vooral veel artistieke mensen. En Jorrit en ik gaan samenwonen. Idee is dat we zijn huis wat gaan opknappen en daar dan voor minimaal 3 jaar blijven wonen. Mijn huis komt vrij, dus mocht je tegen die tijd wellicht interesse hebben ?! ;-) Liefs José