Workshop Urban Perma cultuur!

Nieuw-Zeeland, Otaki

Emily en Gary zijn perma cultuur leraren en geven verschillende cursussen. Vandaag geeft Emily samen met een vriendin, Lisa, een cursus Urban perma cultuur. Dus leven in de stad met weinig ruimte en toch groenten verbouwen. Je ruimte optimaal gebruiken en delen en samen werken met je buren en de gemeenschap! Gemeenschappelijke projecten organiseren, samen groenten verbouwen. Kosten delen in aanschaf apparatuur, inkopen biologische producten. Veel mooie manieren om samen te werken en te delen, meer een gemeenschap te vormen en niet alles individualistisch te doen. Zelfvoorzienend te worden en te leren te overleven!
Ik mocht mee en de hele dag de workshop volgen. Een hele interessante en leerzame dag gehad.

Nu eindelijk komt hier je berichten binnen 28 mei was de laatste.Je heb weer genoeg meegemaakt.Leuk dat salsa dansen zal wel super geweest zijn.Veel plezier op je nieuwe plek Gr. Van ons

Marianne 2013-06-09 10:21:37

Druk gehad en weinig zin en tijd voor mijn blog! Maar nu aardig bijgewerkt... x