Salsa congres...

Nieuw-Zeeland, Wellington

Begin van het salsa congres. Eerst ´s ochtends een bliksem actie omdat mijn hostel was overboekt en ik niet kon blijven. Gelukkig was er een hostel om de hoek waar ik terecht kon. Mijn ontbijt in een zakje gegooid, spullen in mijn tas gepropt en snel ingecheckt in andere hostel, tas gedumpt en op pad. In de bus gelijk iemand anders ontmoet, uit Nelson, die ook naar het congres ging en de ook een optreden ging geven.
4 workshops gehad , vanaf half 12 tot 5 uur! Daarna snel naar mijn hostel, eten gekookt en omgekleed , heel even uitgerust en weer op weg. Om half 9 begonnen de optredens! Overdag al verschillende mensen ontmoet, een afro-amerikaan die in Australië woont voor een aantal jaar en nog niet heel geweldig kon dansen, maar super enthousiast en gezellige man! Het is een hele leuke sfeer en vriendelijke mensen. Heb mezelf ook aardig bekend gemaakt door iedereen te mailen en een lift en slaapplaats te proberen te regelen. Is dat helaas niet gelukt, maar wel een handige eerste manier om contacten te maken.
De optredens waren erg leuk en heel veel, duurde iets van 2,5 uur! Daarna lekker gedanst...