Laatste dagje Katikati............

Nieuw-Zeeland, Katikati

Laatste dagje met Rex en Jo !!!
[maar geen definitief afscheid, ik kom over 3 weken terug om een maand met Jo samen te wonen terwijl Rex in Europa is]

Samen met Rex aardappelen en Maori aardappelen geoogst. Een van de leukste klusjes om te doen. Heerlijk in de aarde wroeten en zoeken naar aardappelen, en dan een heleboel vinden!
Verder nog wat onkruid gewied. Ik hoef hier nooit lang achter elkaar het zelfde te doen, niks gaat vervelen.
's Middags gefietst, heerlijk om een fiets te hebben. Is het fietsen wel heel erg heuvel af en dan weer een heuvel op. Geen lange tochten landschap....

Nog wat toetjes gemaakt voor Rex! Hij houdt erg van toetjes na het eten. Fruit crumble gemaakt, redelijk gezond. Vers fruit, honing en een topping van gehakte noten! Jammie jammie................

Ik voel me een beetje verdrietig om verder te gaan, maar dat is elke keer een goed teken dat ik het naar mijn zin heb gehad en de mensen ga missen !!! Dat gevoel verdwijnt vrij snel als je verder gaat en de volgende mooie dingen en avonturen op je pad komen............. :)