Terug naar Katikati

Nieuw-Zeeland, Katikati

Vroeg wakker. Al om 7:45 en opgestaan, spullen gepakt en vertrokken. Eerst mijn wandelschoenen naar de schoenmaker gebracht om een nieuwe zool eronder te laten zetten, haal ik volgende week op. Daarna de bus naar Bethlehem genomen, iets verder op en een betere plek om te liften. Het is erg moeilijk om de stad uit te komen liftend. Had binnen 5 minuten weer een lift. Een man opweg naar Whangamata voor zijn werk. Bij mijn wwoof adres afgezet!
In de tuin gewerkt, onkruid gewied van de paden en na de lunch Jo een voetrefelx massage gegeven! Het is fijn om zo elkaars talenten te delen en van elkaar te leren.
Later in de middag een documantaire gekeken over 'The Food Forest' in australie. Een perma-cultuur bedrijf/boederij in Adelaide. [zag in een flits mijn wwoof host in Adelaide langs komen, waar ik 3 jaar geleden heb gewwoofd] Heel mooi om te zien hoe zij een goed lopend, duurzaam, biologisch bedrijf en leven hebben opgebouwd en andere mensen onderwijzen.

's avonds bij vrienden gegeten van Jo en Rex. Zij hebben een tuin dichter naar het centrum van Katikati. En ze hebben ook wwoofers. Heerlijk gegeten, een uitgebreide vegetarische maaltijd. Begin aardig aan het vegetarisch zijn te wennen en het bevalt erg goed. Als je maar goed gevarieerd eet! Na het eten muziek gespeeld en gezongen.
Met het wwoofen kom je in aanraking met hele gastvrije open mensen die graag alles willen delen. Ik heb inmiddels al heel veel verschillende mensen ontmoet, nieuwe dingen geleerd en voel me heel erg welkom overal!