Salsa Tauranga

Nieuw-Zeeland, Katikati

's ochtends een 2e composthoop bouwen.

Rex en Jo werken echt aan sustainable life, volledig hun eigen eten produceren. Hun property zo bewerken en vruchtbaar maken dat de volgende generatie er ook optimaal profijt van heeft. Ze hopen zodra het een goed lopende tuin is het aan andere mensen te kunnen overdoen [liefst een jong gezin] en gezamelijk het te onderhouden en zorgen dat het door blijft gaan. Zij hebben de tijd en de kennis om dit te bereiken.

Ik kan hier heel veel leren en het maakt me heel enthousiast !!!

's middags liften naar Tauranga om daar salsa te dansen. Had vrij snel een lift, in 5 minuten, een grote truck met een Maori chauffeur uit Tauranga. Hij ging naar zijn thuis basis in Mount Mauganui. Daar afgezet en moest nog 1 km. lopen. Mount Mauganui opgelopen, prachtig uitzicht en een super mooie dag! Daarna over het strand gewandeld en een tijd zitten kletsen met een Britse vrouw. De bus naar Tauranga genomen en daar een hostel gezocht. 's Avonds naar het salsa dansen geweest, was erg gezellig, leuke mensen. Het was alleen een hele kleine groep. In ieder geval een hele mooie dag gehad.

Wouw leuk om te horen kan Wil ook iets van leren wij hebben ook een compost bak ben nieuwschierig naar alles.Leuk voor je dat je het zo naar je zin hebt Gr. Ik

Marianne 2013-05-15 16:48:28

Hi, Irene, wat leer je een hoop interessante dingen! Leuk dat je dat ook zo deelt via de website. Geniet ervan! Grs.

Angela 2013-05-16 12:44:04

Super zeg, al deze plaatsen liep ik 5 maanden geleden ook. Bizar! Wat fijn dat je zoveel gave dingen meemaakt, en dat je geniet van het leven. Het is je zo gegund! Enjoy your moments.